SVAR PÅ TAL

fick en kommentar om min blogg , har tänkt exakt så hon har skrivit:
Tack att du gillar mina bilder ,jo visst kan jag visa mer , men nu när min dator är trasig så vill jag inte ladda in massa nya bilder så jag inte får ordning på dom jag redan har i datorn :)
Jo visst kan jag visa outfitbilder , dock har jag nästan ingen spc stil , så får se hur det blir med det , men nån gång då och då , börja tänka på det när Hannah skrev det oxå på sin blogg , har typ glömt bort det över huvudtaget...
Haha asså , jo jag vill skriva mer än om min vardag , men jag vet inte vad , är liksom ingen sån som testar allt smink , produkter oså utan ah , fast gillar o läsa om det och få tips :D
 
Men jag kan visa något tips då och då , och musik kan jag visa mer av!
Headern har jag funderat på länge nu , syrran ska ta med mig till fotostudion nån dag tror jag , så får se då , annars ska jag försöka fixa nån bild!
 
Tack för alla "tips" , har tänkt på det länge hur jag vill fortsätta med bloggen , och allt du skriver har jag funderat på , haha!
 
LÄNK TILL MARTINAS BLOGG : http://martinaskyman.blogg.se/
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0