VET INTE VAD SOM HAR HÄNT

har jag gjort nåt fel? vad händer egentligen? allt blir ju bara upp o ner verkar det som..
klarar inte detta!
 
Fick en fråga om vad jag försöka hinna med i september!
Så tänkte svara på det här och nu!
 
1 September : LARS WINNERBÄCK
annars ska jag hinna med massa småsaker osv , skulle bowla med Elin för ett tags sen , så tänkte göra det denna månad, men verkar inte bli något..
 
Haha , ah det är det enda jag kommer på nu!
 
Har nyss kommit hem från skolan , va en rätt chill dag.
Hade 3 timmars håltimme så va i A-ingången med massa folk och ah det hände väl lite roliga saker, haha! :D
 
Har inga planer för idag heller , de enda som jag måste göra är att prata med mamma om massa saker och sen städa lite! :)
Nu ska jag sätta på en film och hoppas mitt halsont är över tills på lördag , FÖR DÅ SKA JAG PÅ LARS WINNERBÄCK , ÅHH FATTA VA GLAD JAG ÄR ♥
iaf för jag ska se honom , resten är skit typ.
 
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ELIN!

Varför inte det då ?;)<3

2012-09-09 @ 21:24:30

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0