Usel bloggning !

Heeeeeeej !
Det va ett tag sen.... ;)

Har inte haft orken att blogga så tog en liten paus över helgen :)

I fredags åkte jag som sagt till kusinerna klingberg o myste med dom ♥
o på lördag åkte jag o hanna slalom , gött dä ;)

O igår va jag i stan med syskonen beck o syrran , det va askul :)

Idag va jag i skolan o efter det gick jag med hagström hem , vi gjorde inte så mycket , mest skratta o hade kul ;)
Köpte även en ny kamera , men visar dä imorn , ska visa det jag köpte i stan oxå , va bara en grej men :)

Nu sätter jag på humorprogram o somnar snart , sovmorgon imorgon , hur skönt som helst ♥
image description

Kommentarer
Postat av: menorka

Hörde du va på G med Alexander arvidsson...?

Så du jämnt vet är han bara ute efter sex o bli av med oskulden...

2012-02-14 @ 12:39:50
URL: http://mgg
Postat av: Alex arvidsson

Va fan vill du mej ?! Ta de irl ist, jävla fitta..

2012-02-14 @ 13:33:25
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Ville bara kika in o önska dig en super bra alla hjärtans dag :D

2012-02-14 @ 16:10:59
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0