Tjugosjunde Januari 2012.

vad är det du svimmar för ?!
hur är "historien" ,hur många gånger har du svimmat ?'
jag har svimmat , fast bara 2 gånger, men det är läskigt !

Började i maj , svimmat på olika sätt som i duschen när jag spelat fotboll , när jag vilat lite osvosv.
Har gjort massa prover men får inget svar o nu har jag problem med huvudet o jag vettefan va det blir av det...

ja det är asläskigt... vet inte när det ska hända heller.

är du oskuld ?! ja

haft nån farlig sjukdom o vad för nån ? ja , borelian

vad har du för mobil ? lg optimus black
bästavän ? hannah beck


Det va frågorna jag fick i en kommentar , här under är det dom frågorna jag fått i mailen!

Vem är det du är ovän med o varför ? - Elin Bergfeldt , för jag sa ifrån o då blev hon sur ,o lite annat som jag inte går in på.

Varför är du aldrig med hannah längre ? för det första,  vem är du ? o för det andra jo det är jag fast inte lika mycket ,för hon brukar va med andra o skolan tar upp rätt mycket tid , men jag hoppas vi ska va snart igen.

Planer för sommarn ? P.I.P , Småland , chilla osv.

image description


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0