BLOGGPAUS

hej!
dålig uppdatering , men har iaf haft jättebra dagar hos kusinerna!
fikat, spelat massa spel , spelat minigolf, sovit i tält , vart till charlottenberg, spela fotboll och ah allt!
 
helena och jag har planerat lite som nog blir bra :D
kommer dock inte säga va det är än på ett tag!
 
sen när jag kom hem från kusinerna , paja jag datorn så ah då va hela inlägget jag skrev förstör , fuck!
och ah, ellerdet va skärmen som gick sönder!
men ska lämna in den på lagning imorgon , så ikväll ska jag till mamma och ladda över ALLA bilder på en hårddisk.
annars ska jag spendera dagen med Hannah , va ett bra tag sen nu! (eller igår då men ah;)
 
Ska även visa sakerna jag har fått hem , för den sista saken kom igår! ;)
 
MEN NU TAR JAG EN BLOGGPAUS TILLS HELGEN!
 
HÖRS.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0