• ETT MINNE •

Oj shit va svårt , har ju många minnen, både bra och dåliga!
Men ett är väl när jag, Helena, Hanna , Mamma , Adrian och Katrin va i Leksand!
De va otroligt kul och vi bodde i en jättemysig stuga , va jättestor gård så vi spela fotboll och körde massa lekar!
Sen va vi ju på Leksand Sommarland såklart , haha mamma och katrin skämde ut sig rätt gött!
haha dom skulle åka i nån jätteliten båt , och dom är ju vuxna och det va för typ barn , så båten typ sjönk ju och dom kunde ju inte ro för det va så litet , och Hanna och Helena paddla kanot , och rodde åt samma håll båda två så dom kom ju ingen stans , hah så jag och adrian stog där och skämdes.. ;)
 
Också skulle jag åka en fors med en sån där ring ,och jag va rätt liten så jag va inte så jättebra på att simma , så när jag va där nere trilla jag ur ringen och det va strömt och djupt så jag fick världens panik , men som tur va såg helena mig så hon hoppa i och hjälpte mig!
Och vi barn sov på ett loft , o vi bråkade jättemycket en kväll , men när vi äntligen hade somnat , eller helena iaf och vi halvsov, börjar Helena knacka i väggen och skriker "HALLÅ" typ 100 gånger , haha låter inte så kul men det va det!
 
Kanske ett ointressant inlägg men jaja , har dock inga bilder där ifrån..

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha det var kul ;) haha

2012-07-30 @ 13:38:24

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0