HAHA NU SÅ

arkivbild..
 
tog bort dom mesta inläggen där jag stog att jag skulle fixa designen..
haha , men nu är det nästan klart , ska fixa en riktig header oså!
Men designen funkar för att blogga för iaf! :)
 
Så nu ska jag försöka komma igång.
Kan ju börja med att berätta vad jag har gjort under bloggpausen!
 
Jag har vart med Hannah och Elin , vi har haft filmmaraton med massa bra filmer , kan tipsa om några nån gång kanske , och badade klockan 12 på natten , och hade de mysigt!
och Idag har jag vart med Julia, Oskar, Abbe och Stefan och fiskat , fick dock ingen fisk men de va mysigt!
När jag kom hem så kom Oskar in så vi kollade på film!
 
Nu ska jag kolla på A Walk To Remeber , sägs att den är bra så får se! 
 
peace out!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0