OKEJ , SISTA GÅNGEN NU

nu ska jag fixa designen , för nu börjar jag få ordning på bilder osv!
så har suttit uppe heela natten för att vända rätt dygnet!
 
försökte göra det igår , men haha va jättepigg vid typ 6 så ah gjorde en grej , sen när jag kom hem somna jag direkt  , sov till typ 2 , och sen smsa julia , så vi drog in till stan med 20 över 2 bussen , så såg rätt för jävlig ut om man säger så..
 
va meningen att jag skulle hitta något åt hannah eftersom hon fyller år på lördag , men fann inget , men ska in till stan med syrran senare idag eller på torsdag , känns som det kommer va fett mycket folk i stan imorgon eftersom hanna widerstedt är där.. och nej det är verkligen inte därför jag skulle åka dit isf!!
 
Har även vart hos mormor med julia , fast spenderade typ all tid med att va i röda stugan , plockade smultron osv!
det va mysigt iaf :)
 
Men som sagt , nu väntar design fixande!
 
hörs

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0