SOMMARLOV ?

usch, vilket ovärt sommarlov , inget fint väder överhuvudtaget!
suger ju.
 
seriöst , det är en måndag och 10 dagar kvar bara ? vart fan har alla dagar tagit vägen ?
asså åååh , har världens ångest typ , har inte gjort något nästan ?!
 
småland ska vi inte till förrän typ början av augusti , och då är hamnfesten , så mamma sa att vi skulle åka efter det , men då blir det ju astätt ?! 
åååååååh va störande allt ska va just IDAG.
det enda bra är att biljetterna till lars och hamnfesten är hämtade , ligger tryggt i min hand , så nu ärdet bara att tagga ;)
 
Annars idag har jag vart ute o powerwalkat med Hannah , badat i poolen ,fan iskallt!
 
Imorgon ska mamma och jag kolla på massa gamla kläder jag har och sälja dom, sen vet jag inte vad det blir , kanske bara en till lugn dag om det är dåligt väder!
 
Tänkte även fixa sånna där dagar ,typ 30 dagar tror jag det blir , så blir det kanske mer snabb uppdateringar , kanske ger upp oxå , så får se helt enkelt..
 
hatar min design oxå, så nästa gång jag sitter vid min datorn , blir det bara en "textheader", tills datorn är fixad helt...--.
 
Herregud , kände att jag bara klagade i detta inlägg ?
 
så bara för att fåå ett LITET roligare inlägg får ni en bild..
gammal , men hade typ bara denna...

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0