WE'RE BREAKING ALL THE RULES THAT WE KNOW

Hej!
Sitter just nu i min ensamhet och ska snart kolla på gossip girl!
Somande typ förut , och vaknade så kunde inte soova.
 
Idag har jag spenderat dagen med Hanna i staden , va helt pank , fast fick lite pengar av pappa så köpte ett linne och ett par örhängen!
I förrgår när jag va i stan med julia köpte jag örhängen och en cardigan , är ju typ rea på alla sommarkläder.
Men imorgon när jag ska dit med elin har jag fått en del av min månadspeng så jag kan kolla på lite mer och shoppa , och sen måste jag finna present och hannah , PANIK!
 
Annars idag va Julia inne en sväng och vart hos mamma en sväng!
 
Haha , tänkte faktiskt idag när jag va på stan att livet är rätt gött , eller asså mår inte så dåligt som jag gjorde ett tag , men sen kommer jag hem och ändrar helt tanke.
Så just nu är jag inte på humör , usch.
 
Bjussar på lite bilder , osminkad och helt ofixad , men det är ju bara webcam bilder så ;)
ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0