hemma från en underbar helg

Hej!
är hemma efter en extremt rolig helg med elin , har vart så extremt underbart , dock inte så bra väder , men det va mysigt ändå!

På fredag kom vi dit och då va det typ lite sol så vi va ute lite och spelade fotboll sen åkte vi och handla ,haha hade det jättekul i affären , det är tur man inte bor där omkring , för då skulle vi skämt ut oss totalt och aldrig mer kunna visa oss där.. ;)

Ja, vi spelade massa spel och prata en hel del.
Somnade runt 2 halv 3!
Vaknade på lördag morgon och gick upp och åt frukost och gick ut och spelade krocket!

Gick ner till sjön lite senare och tog ett dopp , jag doppade hela mig , men elin fegade ur , så ja det blev bara ett litet dopp , för det blåste så mycket så att det va vågor...

Menmen , på lördagkväll grillade vi och kollade på tv annars pratade vi i telefon med en , fast det va så dålig täckning så vi la på efter ett tag ;)
Elin va verkligen övertrött då , haha herregud , ärligt talat brukar hon va jobbig när hon är så , men nu va hon bara så extremt rolig , herregud har ont i magen efter skrattat så mycket!

Idag har vi badat, eller jag har , det va faktiskt asskönt i vattnet , va i typ en halvtimme om inte mer , fast det va askallt när vi gick hem så vi blev hämtade efter en bit (aa)

det enda som har saknats på hela resan är hannah , det skulle vart ultra mega bäst om hon va med , nu va det bara bäst , höhö!

Hemresan gick snabbt och nu ska jag sova och imorgon ska jag städa,plugga, fixa designen osv!








/det va större vågor!






lite bilder , har jättemånga men orkar inte nu.

hörs!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0