HEMMA FRÅN SUNNE , ARVIKA NÄSTA!

precis kommit hem från sunne , har gjort i ordning mig för att snart ta tåget mot arvika!
stannar där i 2 nätter och hoppas på en bra helg! :)
 
haha igår iaf va jag ju som sagt i sunne hos Hanna , min syster.
Vi va ute och skulle ta en genväg genom skogen , trodde hanna!
det va såklart ingen genväg för hon hade ingen aning om vart hon va , fick panik för hade kortbyxor o de va nåt djur där inne i skogen , och nerfällda träd överallt så , ja det sluta med att vi sprang , kom ut på samma ställe som vi kom in och fick springa över nån gård!
 
och idag tog jag tåget hem , fick även reda på att det hade gått EN BJÖRN där jag och hanna gick i skogen igår..
så ja , det va tur att vi inte stötte på den...!
 
Jaja , hade bäst så länge , kommer kanske med nån uppdatering under helgen , får se!
 
poss!
och nej jag orkar inte rotera den , sunne vattenland iaf!

Kommentarer
Postat av: Sessan1

Jaha okej, låter som du har haft det trevligt med din syster och dina släktingar!

Hur är det annars med dig då?? Gjort något kul??

Själv har man varit på 3 års kalas!

2012-07-02 @ 00:08:46
URL: http://sessan1.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0