MIDSOMMAR LITE SENT

hej , jag har ju vart i arvika hela helgen så det va noll uppdatering.
men nu är jag tillbaka , det är ju sommarlov , ¨men vädret suger...
 
midsommar spenderades med hannah och massa släktingar!
spelade brännboll, fotboll och massa annat typ.
adrian va där o några andra kompisar! :)
va uppe till typ 4 och kollade på film!
 
midsommardagen åkte hannah hem på , så jag va med Adrian och John!
vi grilla , spela fotboll och kolla på film i röda stugan!
senare gick vi till henrik och kollade på en annan film och körde massa spel! :)
 
det har vart en bra helg , och nu kom adrian med hem till oss och stannar ett tag!
och till onsdag tar jag och hanna tåget till charlottenberg och shoppar lite! :D
 
Hannah har åkt till sälen och elin ska på cup denna vecka , så vet inte riktigt vad som kommer hända!
 
här kommer 2 collage sen midsommar!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessan1

Hade du det kul på Liseberg?

Hur är allt med dig? VAd gjorde du på midsommar??

Fina bilder

2012-06-25 @ 23:51:59
URL: http://sessan1.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0