SOMETHING TELLS ME YOU KNOW HOW TO SAVE ME


oredigerad bild från helgen..

Hej alla , dagen har varit seeg.
Har inte gjort något typ , kom hem från arvika , satt lite vid datorn sen kom Julia in , åkte lite longboard sen hyrde vi film och kollade på den!
Hyrde 2 så ska antagligen kolla på en imorgon , eller idag eller ja nu va man säger!

Ska även in till stan med henne imorgon , efter det blir det väl kolla på film , sen ska jag se till att rensa lite saker, ligger saker överallt i huset , vet inte vart någonting är!!!!

Jaaa, till helgen är det ju midsommar , hannah blir med upp till arvika och vi firar med min släkt och lite fler! :)

Svarar på frågorna nån annan dag , tror jag kommer ta ett uppehåll med bloggen , och börjar igen till helgen! :)
beror på hur bloggsugen jag är :)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0