YOU TELL ME THAT YOU NEED ME THAN YOU GO AND CUT ME DOWN



bild från småland.

Hej uppdateringen suger.
Nej men orkade inte igår , mådde asdåligt , sen va jag till stan med elin , mötte marcus där så vi satt och prata med han ett tag.

sen va jag på akuten hela natten.

Idag va skolan jättekort och sen åkte jag in till stan med elin , blev inte som jag väntat mig men det va kul.

Imorgon blir det sommarlov , har inte fattat det , pga av vädret osv.
Men ska bli så himla skönt , och jag hoppas denna sommaren blir dom bästa av alla!
Ska ha så kul som möjligt och sluta bry mig om andras problem och bara må bra.

ska även börja göra en grej nu under sommaren.

Shoppingen i göteborg kommer i nästa inlägg.



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0