Dålig uppdatering!

Hej , börjar med och säga förlåt för jag inte bloggat under helgen!

Men i fredags följde linnea med mig hem direkt efter skolan , vi kolla datorn oså , sen kom hannah och då gick vi ut o typ ringde några , haha ;)
Vi va typ på tamaras o satt o prata på kvällen! :)

Igår va jag med linnea lite o sen gick vi till hallen så mötte jag elin där , sen gick vi hem till mig o kolla lite på youtube! :D
Sen gick vi in till Hannah , o vi prata typ bara lite! ;)
Sen åkte vi hem till elin o hämta grejer , när vi hade gjort det åkte vi ner till tugget och käkaaa , hahha thomas kom o satt och prata med oss , hahaha!


Jag o elin sov hos hannah , o vi redde ut en grej mitt på natten med nån jävla idiot , fyfan , kom ALDRIG mer prata med h*n. och ville bara säga tack till hannah o elin att ni fanns där,det betyder , jag älskar er o det jag hoppas jag ni vet ♥


Nu ska jag städa rummet sen slappa
hejdååå
bild från weheartit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är allt utrett nu? :) <3

2012-03-18 @ 19:10:17

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0