efter en trevlig helg är det åter igen en tråååkig söndag.

Hej!

Efter en lång stunds letande efter ett minneskort (som jag till slut fann!) sitter jag vid datorn och håller på att ladda in bilderna från i helgen.

Hemma från Arvika nu iaf , eller jag kom hem igår men då va en släktning här så vi satt och prata och spela spel lite!
Jag har iaf haft jättemysiga dagar med Hannah och Elin , och Adrian!

I torsdags åkte vi upp dit och åt mat och va ute lite , sen packade vi sakerna och gick ner till sjön , grillade där och dansade lite på bryggan , tog kort,pratade och ah sist men inte minst "flyger" grejerna iväg i vattnent (skräpet) så ah vi får ta en båt som ligger där och ro ut, hmm.. (kom nästan inte in med den) !

HAHA, ah sen gick vi hem och då kom Adrian så vi gick upp till röda stugan där vi skulle sova och kollade på skräckfilmer!

Och i fredags vaknade vi rätt sent och åt frukost , spelade brännboll och fotboll med Henrik och David oxå!
Senare gick jag , elin och hannah ner till affären typ 3 kilometer dit...
Det va kul och mysigt!

Sen spelade vi brännboll och fotboll lite mer , och då kom Alicia oxå!

Och ja sen kollade vi på film på kvällen/natten , och på lördag gjorde vi nästan inget !

blev ett väldigt långt inlägg men det får duga tycker jag , här kommer bilder från i torsdags (kameran funka inte dom andra dagarna så det blev inte många bilder)






ja jag står konstigt.

Några bilder av typ 200!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0