goodnight

hej!
ska lägga mig och kolla på 2 and a half men nu , har sovmorgon imorgon för jag ska till sjukhuset och göra arbetsekg!

Idag har jag vart ute mest , men har mått så hiiimla dåligt så jag har inte orkat det hela dagen , men nu på kvällen åkte jag och julia upp till höjda och powerwalka 2.5 km!

Imorgon ska jag va med elin , jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det väl antar jag!


haha sån jävla störd skrattretande tjej som finns i denna värld , asså åh seriöst hon är helt körd i huvudet!
haha åh jag dööör , jag vill bara skriva hennes namn här så hon fattar va körd hon är!







Kommentarer
Postat av: Sessan1

Usch vad hemskt med cancer. Låter som du har haft fullt upp ialla fall!



Det är bara bra här. Jobbar och står i. Men har hänt en hel del tråkigheter på sista tiden.



Hur är allt med dig? Vad händer i veckan och i helgen?

2012-05-25 @ 00:03:37
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0