i have a good reason

hej!
förlåt för kass uppdatering, men ärligt, vem sitter in och gör en massa inlägg när man kan va ut i det extremt fina vädret ?!

Hur som helst , i fredags va jag först med elin in till stan , där åt vi och handlade lite!
när vi kom hem tog jag och elin longboardarna och stack ut och åkte ett bra tag, så otroligt kul!

sen kom hannah och då åkte vi alla 3 till aborrtjärn och badade, otroligt gött i vattnet!
när vi kom hem åkte vi longboard typ hela tiden och ah sen på natten åkte vi ner till fryken och skulle bada, men ingen ville utom jag så ne det blev inget ;)

Sen satt vi ute på min altan och prata till typ halv 3 sen åkte gick vi och la oss!

idag har jag vart lite med elin och åkt en massa longboard , sen åkte jag och julia ner till frykenbaden och hade mysigt där!

resten av kvällen har spenderats med julia , har snackat en heeel del , badat i hennes farmors pool , och bara ta't det lugnt!

träffade även hannah en sväng , sen åkte jag hem och skulle sova, fann ingen nyckel såklart så det fick vänta, fick åka hem till pappa och vänta där ett tag men det löste sig , dock orkar jag inte sova och ska upp tidigt imorgon , så hur ska detta sluuta... ?

här kommer lite bilder från dagen!






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0