what would i do without you


arkivbild.

Hej , detta kommer bli sista inlägget för helgen!
Idag gick skolan rätt snabbt , kollade på fotboll för det mesta och hade det kul faktiskt.
Hannah ärligt , det går inte leva utan dig , haha du är så otroligt rolig och bäst!
Måste bara tillägga att hannah,linnea och linnea va extremt roliga på bildlektionen ;)

Hade även ett spanskaprov så vi fick sluta lite tidigare , drog hem och pluggade liiiite.
Sen råka jag somna , hihi.
Men hannah ringde så vi drog till coop och köpte glass och jordgubbar , pluggade och käkade det och skrattade en massa.

Imorgon åker jag till småland med elin , får se hur det blir :)
Hannah kunde inte följa med tyvärr,men tröstar mig med att jag får spendera HELA nästa helg med henne i Göteborg , hur kul som helst ska det bli , längtar som faaaan!

Ska plugga spanska nu och sen sova , och hoppas att morgondagens skoldag blir lika bra som idag :)

puss hej!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0