TILLBAKA

Hej!
Det va ett tag sen sist , men har inte hunnit och jag har stått i mycket och jag har varit sjukt lessen så jag harinte orkat!
Bilder kommer i NÄSTA inlägget från bröllopet , har gjort ett tidsinställt så det kommer upp typ inatt!
 
Har även under några anledningar "fått" en iPhone 4s , så har grejat lite med den idag o ska fortsätta göra det nu , har även pluggat lite idag , men har haft så extremt jobbiga tankar så jag satt i badet i kanske 3 timmar!
Så nu är jag sjukt trött så provet imorgon kommer gå åt helvete men ja!
 
Nu ska jag mysa ner mig med min nya onepiece och kolla på filmen om Lars Winnerbäck..
Vi hörs imorgon!
 
bild från bröllopet..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0