DU ÄR KVAR MEN ÄNDÅ GLÖMD

gammal bild från weheartit..
 
Hej!
Har inte haft tid och blogga men ja, stockholmsresan igår va superbra!
Hinner inte skriva så mycket om det , mina ögon går i kors..
 
Idag har jag fixat en massa , fick även låna Linneas systemkamera, TACK!!
så nu kan jag ta bilder !!! :D
Iaf , sen kom några stockholmare hit , satt o prata med dom ett bra tag o det va supertrevligt , har även lite planer för framöver , IIIH hoppas på det bästa!!!
 
Nu ska jag sova , ska upp vid 9 imorgon o fixa en massa saker , så kommer inte kunna blogga , utan jag kanske slänger in en blogginlägg från mobilen imorgon kväll!
Det är ju bröllop hela dagen så kommer tillbaka på söndag med massvis med bilder! :D
 
ni får ha det BÄÄÄST , för det kommer jag ha , träffa all släkt och bröllop o allt , ska bli superdupermegakul!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0