FRIDAY

kör senaste bild från instagram som vanligt , eheheh.
 
Nej men hej , ska ju som sagt börja blogga nu igen.
Ska fixa design imorgn TRORJA , för det blev inte som planerat imorgon , utan ska se vad jag hittar på ist , men ah som sagt , kommer blogga även om jag inte fixar designen! :)
 
Idag va jag ju i skolan , hade typ 3 timmars håltimme (?) , så en del kompisar i klassen och Linnea gick hem till Ellen , där bakade vi kladdkaka och hade kul , haha skratta mycket gjorde vi iaf :D
Efter det gick vi tillbaka till skolan och hade idrott sen fick vi sluta , och nu är det HÖSTLOV , så otroligt megaskönt!
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars , så vi hörs imorgon!:)
puss

Kommentarer
Postat av: hanna k

Grattis det var du som blev veckan blogg! :) <3

2012-10-27 @ 11:32:51
URL: http://www.hannastory.devote.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0