NOTHING REALLY MATTERS

Hej!
Tänkte ju som sagt fixa bloggen idag , haha skulle gå ut och fota till en header , så jag gjorde i ordning mig oså , sen kom jag ju på att jag bara har ett långt objektiv till kameran , så ah det gick ju inte så bra , men så tänkte jag att det fick duga men då dog kamera såååklart. 
Så jag tänkte fixa lite med bloggen , göra en enkel header (som vanligt) , sen när jag får tillbaka mitt vanliga objektiv och har tid , ska jag fixa en header!
 
Igår va jag i stan med Hanna och pappa , jag fick högtalare , dvd och en tv med mig hem , nöjd!
Efter det åkte vi och hälsa på några släktingar i stan och va där ett tag , roligt att träffa dom igen , va länge sen!
Efter det åkte vi hem och då kom det massa tjejkompisar och släktingar till mamma och hämta henne för hon skulle på möhippa , hah!
Jaja , på kvällen gick jag in till Hannah och va med henne och Karin ett tag!
Haha vi cyklade runt lite och ah pratade.
 
Idag har jag inte gjort så mycket , har mest tagit det lugnt och målat en vägg på mitt rum hos pappa!
 
Men som sagt , nu ska jag äta efter det ska jag fixa en LÄTT header och design och fixa lite småsaker.
Efter det blir det solsidan och lite planering av saker!
 
LÄNGTAR TILL BRÖLLOPEEEET!!! - bara så ni vet!
haha extremt fin och gammal bild på Karin mig och Hannah ,hahah!
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0