I'M WAITING FOR A BOY LIKE YOU

hej alla!
ni fick en bild på dagens outfit i förra inlägget, eller syndes ju inte hela men ah försökte ta kort på hela outfiten men kameran suger så.
 
Idag försov jag mig nästan, vaknade halv 8 och skulle va hos Elin 20 i 8 , så fick bråttom men hann göra mig i ordning på 8 minuter , hann dock inte göra något med håret , haha men ah , så det va utsläppt och hade duschat igår , så det va lite kaos så kunde inte sätta upp det , men ah det dög för att inte ha gjort något med det , haha - bild senare i inlägget.
 
Idag i skolan tog vi Livmoderhalscancersprutan , det gick bra , har lite ont nu efter dock.
Men haha Ellen och jag tog samtidigt , så skrattade massa när vi satt där inne ist för att va nervös , så det va bra ;)
Hade även nån föreläsning om Martin Bengtsson , nåt fotbollsproffs som har haft en väldigt tufft liv , det va faktiskt intressant!
 
Idag blir det plugg , plugg , plugg hela dagen.
Stort biologiprov imorgon och spanska glosor!
Ska även ta skolfoto imorgon , åh hatar det - blir verkligen inge bra nån gång!!
 
Såhär såg jag ut i håret idag iaf , dålig bild men ja , haha vet inte riktigt vad jag tycker om "frisyren" men ja,

Kommentarer
Postat av: Juni

allt bra? :)

2012-09-29 @ 10:08:31
URL: http://junicarlstoft.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0