NEW WEEK

i brist på bilder tog jag en från min instagram , såhär ser nämligen min dator ut nu , ett tag har den gjort det som ni ah kanske har läst.. hehe , ska fixa alla bilder , sen åker den på lagning.
Så det är därför det inte kommer bilder , för laddar inte in några nya längre.
 
Ja , helgen har spenderats med Linnea för det mesta.
I lördags gjorde vi inte så mycket , cyklade runt lite , sen på kvällen gick vi till ishallen och träffa jonte , men blev inte kvar där länge , cyklade till tugget och åt ist , sen kom jonte dit så vi satt och prata typ ett tag , åkte hem lite senare och kollade datorn osv , sen sov vi och idag vaknade vi vid typ halv 11 trorjag ? eller jag vet inte.
Fotade Linnea , träffade några , sen har jag och Linnea bara chillat lite.
 
Har skrattat mycket denna helg och dampat sönder lite då och då , men man får väl bjuda på sig själv i vissa tillfällen..
 
Ska sätta på ett avsnitt av oth sen sova , godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

oj hur din dator ser ut :(

2012-09-23 @ 22:59:59
URL: http://www.hannastory.devote.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0